skor

Ja idag var vi o bställde skor till den lilla! =) han valde ett par knall röda inneskor och sen ett par vanliga svarta sandaler! Sen gjorde han oxå avgjutning på hans fötter och så fick vi även en hand i gips oxå! så det var gulligt tycker jag! =)
Så allt tog sig en liten tid, men när jag kom till stationen så märkte jag att tåget stod där på perrongen, vilket jag då börjar springa... men va händer, jo jag missar ju så klart tåget eftersom jag har ett pressat tid schema... men men jag väntar glatt (eller inte) på bussen, så när jag kom fram sedan så kommer dom o hämtar lilleman så han kan gå till dagis och käka lunch, medan jag sitter då o väntar (20 min) på att bussen tillbaka till stan för att jobba ett pass...
I morron blir det först möte sen blir det p-möte...
Idag har även lilleman fått en inbjudan till ett kalas =) då blir man glad =)
Nä usch nu är jag hungrig, nu blir det mat =)
Älskar ig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0