felix

Ja nu är lilla felix född, ja det är lillemans lilla dinosaurier som har kläkts och han har döpt den till felix! och han är såå glad! =) så nu har han en egen liten bäbis! =) som han vårdar ömt! söt ha är!
Ja snart bär det iväg till jobbet! haha ja ibland kan det vara lite intressant på jobbet... haha =) man vet aldrig vad som händer... haha =)
Men fy vad kllt det är ute... känns ju som om det är rena vintern... brr... i går när jag kom hem vr det bara 7 grader ute... det är sjukt kallt tycker jag... inte alls kul =(
Snart är det dags att göra sig i ordning för att komma iväg... måste först kopiera lite papper som jag ska ha med mig, o även skicka in till fk...
Hmm from nu måste man betala för spotify, jag har engrtis version av det men nu måste tydliga alla betala... jag som tyckt att det har varit så bra att man inte har behövt det... så nu vet jag inte vad jag ska göra... vill inte behöva betala men vill ha det kvar... hmm...
Nä nu måste jag sätta fart... men fy för att behöva äta lunch redan nu... men men jag måste...
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0