bollen rullar snart

Ja snart sätts bollen i rullning... ska bli intressant o se vad som händer, om det blir o hända nått vill säga, ja jag kan ju inte säga nått än vad det handlar om, men man mår väl inte så himla bra efter allt, fan, vissa saker ska bara inte hända, o det här är en sådan sak, men tyvär sp händer det säkert mer än vad man tror... tragiskt nog... men ja ska försöka göra mitt för att dra mitt strå till stacken denna gång... o vi är ju 3 st på samma boll som vill få den att rulla... För det är fel,fel,fel...
I morron har jag tänkt mig att vi ska ha en myys dag jag o lilleman!!! o slen ska tydligen komma fram oxå! så grillning står på schemat iaf i morron! vi ska grilla hemma gjorda hamburgare =) mmm va gott det ska bli! =) Nä nu blir det kvällis =)
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0