blondering pågår

Ja nu sitter jag här igen med blondering i skallen.... jag bli så matt, vill ju bara bli blond, och inte gul... visst jag är inte mycket gul längre, men lite... o det vill jag inte vara...
I morron blir det p-möte! får väl se vad som händer då, jag behöver ine åka in extra efterson jag redan jobbar!!! så det är skönt!
Men fy vilket väder det har varit idag... snö som har vräkt ner... hur glad blir man då på en skala... hmm... ja dock inte så himla glad... jag vill  ha vår o sol, eller helst sommar och sol! inte nån jävla snö nu... hallå... jag har minsan inte gjort nått för att förtjäna det... haha =) alltid lika oskyldig!!! tyvär så syns mina vita vingar dock inte jämt... vilket är synd hehe =)
Ikväll blir det fotboll medan färgen sitter i! Det är ju fotbollens fotboll idag! den bästa matchen någonsin så nu när jag välkan se den så tänker jag göra det!
Min lilla ängel somnade idag i soffan, han hann nätt o jämt äta upp sina pannkakor innan han somnade! Han ser verkligen ut som en liten oskyldig liten kille när han sover (men dock inte när man liger breve, sicka armbågar han har... dom är inte roliga, eller när man vaknar av att han sparkar en i ansikte i sömnen)
Åh vill bara luta tillbaka huvudet på ryggstödet på soffan, det börjar göra lite ont i nacken av att sitta så fel, men kan ju inte luta tillbaka, då blir det ju en fläck, som jag säkert inte får bort... visst jag ska köpa en ny soffan, men dock inte nu har jag tänkt mig...
Nä nu ska jag nog ta mig en liten en...
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0