urk....

Urk, trodde i min fantasi att han hade slutat kräkas, men där fick jag, när han skulle dricka lite så så vänder han huvudet mot migo ger mig en dusch... mat hade jag i knät, men maten han jag dock rädda, men resten av mig... urk... det fick mig nästan att kräkas själv... fy va vidrigt... så det var bara gladeligen att storka upp först o sen ställa sig i duschen... men men... febern är ju inte av denna värld,  o han får ju inte behålla ipren heller... stackars liten =( men jag hoppas att det är bättre i morron... nu är han verkligen inte en stor kille... nä usch det luktar fortfarande magsjuka här hemma fast ja skurat allt... men men...
Ja hoppas veren att jag slipper att bli sjuk... vill verkligen inte...
Nä nu ska jag lägga mig ner lite granna... mår lite illa men jag tror det är pga doften...
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0