tai mat o lite vitt

Ja nu har man kommit hem från en trevlig kväll hos millan! det blev tai mat o lite vitt! inte fel det! ja jag är u barnledig, så nått kan man ju faktist göra! =)
Haha men shit, ja trodde det skulle börja brinna i munnen på mi av maten! haha det var så sjukt starkt! men oxå fruktansvärt gott! men så åt man ju så klart för fort, så mätt blev man en aning för fort... tänk att man aldrig lär sig... haha =)
Ja i morron blir det bytar dag! =) får väl se om ja hittar nått eller inte, vem vet, jag kanske gör nått fynd även denna gång =)
ja snart blir det natta för tant här, jag är ju inte van att vara vaken så här pass länge... lite skrämmande kan ja tycka, jag är nästa som en pensionär, går o lägger mig tidigt o går upp rätt tidigt, ja även när jag är barnledig... haha =) lite skrämmande för det behöver jag ju inte göra...
Men va gott det var med lite vitt! det var länge sedan jag tog mig det! men det smakade såå fint! =)
Nu har jag två isse katter som sitter o glor på mig, dom vill gå o lägga sig, men gör det inte fören jag gör det...
Så ja det är väl lika bra o lyda dom små ludna... =)
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0