tack alla kära!

Ja det är allt för sällan jag tackar mina nära o kära! Jag tänker nu tacka, o jag börjar i ålder...
Först så vill jag tacka dig min älskade mormor för att du fanns! Så många gånger du funnits där för mig, jag har alltid kunnat vända mig till dig! Du försökte i så många år, men tyvär aldrig han få uppleva det som du kämpat för! Men nu har det blivit så! Jag älskar dig mormor!♥ Du är min kvinliga förebild i alla lägen! O jag saknar dig nå fruktansvärt! Men det blev som du ville! Du vet vad jag menar!♥ Så RIP mormor!
Tattis! (tarja) Ja vart skulle jag ha varit om du inte fanns? Jag har så mycket att tacka dig för! Du kämpade för mig, stod ut med mig, när många hade kastat ut mig! Men du fanns där, fast jag inte alltid var så snäll mot dig! Men du stod ut, vilket jag inte kan förstå! men du var så stark! Så tack kära tattis för alla dessa år! O alla år som ska komma!♥ Du har hört mig skrika, skratta o du har torkat mina tårar som så många gånger har runnit! Men du fanns alltid där för mig! jag har haft en sån sjukt tur att jag fått bo hos dig!♥
Mamma, jag vill tacka dig för att du visade din kärlek till  mig genom att vara så pass stark, att du tog det beslut du gjorde när jag var liten! Det är styrka!♥ Inte många hade gjort det! Och du tänkte på mitt bästa!♥ Ja vi båda vet ju hur det hade gått annars... Fast jag i så många år inte förstod varför, så vet jag i dagens läge, du gjorde det av kärlek! Och jag är stolt över dig!♥ Du är min mamma och jag älskar dig!♥ Det som har varit det har varit! nu lever vi i en annan tid! en tid som mormor hade varit stolt över att få se! Jag vet att jag dock inte alltid varit så snäll mot dig, så förlåt mamma!♥ Jag vill tacka dig mamma för att du finns här och nu!♥
Lilleman, ja min lilla son! vart ska jag börja med dig, jag vill tacka dig för att du kom in i mitt liv, den dan du kom i i mitt liv, ja då räddade du mitt! En dag kommer du att få veta vad jag menar! Du är min lilla räddande ängel, du kom i rätt tid för mig! Vet inte hur länge jag hade orkat annars! Men tack vare dig fann jag styrka, styrka att ta vissa beslut!♥  Och jag är dig evigt tacksam för att du rädade mitt liv!♥ Jag gör mina misstag, men tvivla aldrig på att jag älskar dig! Jag skulle kuna gå över eld och vatten för dig!♥
Anledningen till att jag har gjort vissa val, är för att jag älskar dig, och vill ditt bästa! hoppas att du kommer att förstå den dan du får reda på allt som hänt! Allt jag gjort har jag gjort av kärlek♥
Ja det är många andra jag vill tacka oxå, men får göra det nån annan dag!
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0