sömnig i ögat

Shit va trött jag är i ögat... ojojoj... men det har varit en mycket trevlig dag! var på en rätt lång prommenad idag i solen, med nina, barn o hundar! var mycket trevligt! Sen åtvi lite lunch ihop! men när hon skulle lägga sin lilla son så gick jag o lillema hem! När vi kom hem så trodde jag att jag skulle somna på ståeende fot, o han ville leka... så han fick gå ut på baksidan! där gjorde han en jätte fin snögubbe! Han var såå stolt!!! för han gjorde den helt själv!!!! =) min duktiga lilla kille!
Sen blev det lite pizza bak här hemma, vi har även hyrt en fil som vi skulle kolla på! men va händer, han var för trött, han varken äta eller kolla på filmen! men i morron när jag ska iväg o jobba så ska ja skicka med filmen så han får se den! han hade ju valt filmen själv, så, såklart han ska få se den! men jag såg klart den nu på kvällen, den var rätt söt filmen, boalt heter den! =)
Nu sitter jag o trycker  mig godis så jag mår illa... är inte ens sugen på godis längre men ändåså så äter jag... hmm värre än va lilleman är... nästan lite pinsamt....
Usch jag har studier att ta tag i oxå... men orkar just inte nu...
Men va ja längtar till denna sommar nu... är så frukatsnvärt trött på denna vinter... o så kom det ännu mer snö för nån dag sedan... hur deprimerande är inte det?
Men ja hoppas på det bästa nu att det blir så pass varmt som dom säger att det ska bli!!!! men jag tror inte att det blir det fören jag ser det... visst jag tycker inte om detta slask, men det finns en bra sak med snö slask, det är att man vet att det är så pass varmt att det håller på o smälter!!!!
Hmm undra om det går nå på tv i kväll som jag kan sova till....
Ja men nu är det ju körslaget... det kan man ju halv sova till...
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0