skit o feber

Ja magsjukan håller i sig fortfarande... usch natten har varit jätte jobbig för honom... kräks o haft diareé heela natten =( så jag har fått tvätta i natt endel o bytt handdukar o sängkläder, så maskinen går för fullt här hemma fortfarande =(
Ja feber har den lilla oxå =( det kom som ett brev på postem idag =( tycker såå synd om honom =( o han har såå ont i rumpan, han är knall röd, men nu har ja fått en salva som jag smörjer honom med... lider så mycket med honom =( vill ta bort allt för honom =(
Förra gången han hade han magsjuka i 1 1/2 dygn, då kraftigt hela tiden, så får väl se hur länge det håller i sig denna gång...
O peppar peppar ta i trä, hoppas att jag klara mig...
Oj 39.8 i feber... dags för medecin...
Även dags att smörja rumpa igen...
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0