ordagrant

Ja denna dag har varit en riktig skit dag, ordagrant... =( det började ju med att han "bara" kräktes men sen kom det ur det andra hålet oxå... =( suck... men han har varit jätte duktig, han har hunnit till toan 99% av gångerna, det är bara 1 gång som han inte har hunnit, o då skämdes han, tyckte såå synd om honom... =( nu liger han i min säng o sover! jag ville inte att han skulle lägga sig i sin, han sover i överslafen i sin vångsäng, o jag tycker att det är att utmana ödet lite för mycket... så jag har lagt handdukar i sängen nu, förhoppningsvis så slipper jag byta sängkläder i natt o bara byta handdukar! det vore såå skönt om det blev så!
Ja jag hoppas att jag slipper det även den här gången, jag slapp sist så jag lever på hoppet! =)
Vore skönt om jag gjorde det iaf!!!!
Får väl se hur morron dagen blir, hoppas att han mår bättre, o att natten blir lugn!!!! =)
Men ja får väl lägga mig i tid ifa natten inte blir rolig, det är ju dumt att utmana ödet kan jag tycka...
Nått med ris blir middagen i morron iaf, ris binder ju magen så man får väl köra på nått sånt!!!
Usch min mage känns inte så rolig, men förhoppningsvis är det bara vetskapen av att lileman har magsjuka som gör att min mage känns lite orolig... (hoppas hoppas)
Nä ja ska nog stänga ner datorn nu o lägga mig tror jag...
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0