mamma

Idag har min älskade lilla son skrivit sitt första ord! Mamma skrev han! Såå stolt blev jag!
Idag var andra gången den här v som ja träffade min lilla älskling! saknat honom så!
O så hade han en överrsakning till mig som han skulle visa när han kom hem, men han somnade i vagnen hem idag så jag fick lägga honom direkt när vi kom hem! Men det ver en överraskning ihans rum, så jag kunde inte hålla mig, så g gick in o kollade! guud va fint det var! det satt blixten,ben 10 o bakugan plancer på väggarna! blixten  mörkläggning gardiner o så var det bakugan sängkläder! o jag tackar såå himla mycket för allt!!!! det var såå fint! ser verkligen ut som en 4 årig killes rum!! Men jag får verka övrerasad i morron när han visar mig! Jag kan ju inte med o säga att jag redan kollade in det ikväll när han sov, då blir han nog lite ledsen tror jag...
ja idag var sista brevid gångs dagen på jobbet! o första passet börjar på mån! o då blir det natta! Ska bli spännande! hehe =)
Nä nu blir det lite tv o tandborstning på katterna!
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0