fre kväll plugg

Ja idag är det fre... skulle ha jobbat igår, men va hände, jo natten till igår så kom min lilla kille o kröp ner breve mig o sa att han frös... men när jag kände på honom så kokade han, 39.9 i feber... jaha då blev det vab ist... Idag har han legat mellan 38-38.5 hela dan... men ja hoppas att han är feber fri i morron!
Ja ikväll blir det ite plugg, vad ska man annars göra en fre kväll?
Va ja är less på denna vinter nu... ka inte bara denna snö bara smälta bort nu...
Idag köpte jag även lillemans lördags godis... han fick välja själv... var tvungen o handla lite annat, o eftersom det var så pass fint ute så fick han följa med! Men shit va gott godis han valde... mmm har bara smakat nån bit av honom =)
Nä nu ska jag hälla upp lite chips i en skål o invänta lets dance...
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0