bytaredag!

Ja idag har jag varit på bytaredag! hittade lite kläder, men fick även endel sålt! så det var kul!
Nu sitter jag här hemma o bara slappar, kollar på tv o käkar chips!
I morron ska jag åka in o köpa en ny cyckel till lilleman! Han har vuxit ur sin förra så nu blir det en ny! Pratade nyss med honom i luren o frågade vilke han ville ha, han fick två allternativ! =) Men han gjorde sitt val! o han ville ha en flagga oxå! jajjemen sa hans mamma då! hehe =) Allt för den lilla! (ibland iaf!) Men en flagga kan ju vara bra o ha! det är ju en säkerhet att ha det!
Hmm det är nästan lite pensionär varning på mig, jag sitter själv o kollar på körslaget... undra hur många andra hade gjort det när dom var barnlediga? det fattas ju bara en stickning i näven oxå... haha... men jag kan dock inte sticka, o tur är väl det för annars så hade jag säkert gjort det...
Men det ska bli kul o se hans min när han får se sin nya cykel Hankommer att bli suuuper glad! =) det är vad jag tror iaf! hehe =)
Annars idag har det varit en bra dag!
Ja ska åka in rätt tidigt i morron o köpa den, för att sedan om det är väder ska putsa fönster, det kan behövas, ja det är ju inte det roligaste att göra men ett måste! haha =)
Hmm nu är tydligen tvätten klar oxå... ska kanske hänga upp den...
Åh va ja saknar min lilla kille nu! Vill att han ska komma hem! men han gör det i morron! Så då blir jag glad! =) Haha ja när han är borta, då saknar ja honom såå mycket, men sen så kan ja tänka när han är hemma, åhhh ja behöver få andas... haha =) men han är ju min lilla ängel!
Hmm undra om ja ska köpa lite färg i morron oxå!? Så ja blir klar! =) t är u inte helt fel... vore ju skönt o bli klar! =)
Nä nu måste jag ringa lite samtal... har uppstått lite problem med en hund... =(
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0