sjukt länge sedan nu...

Ja nu är det sjukt länge sedan som jag skrev... Men vad har hänt... jo sen lilleman hade rota virus så har han varit frisk iaf! tack olov! Men ja har dock inte fått mina vab pengar än från fk... blir såå sjukt matt på dom... att det ska ta sån tid... fattar inte...
Jag var på maiden i ullevi 1/7 fyy fan vilken upplevelse! jävlar va kul det var!!!! =)    ja det var en upplevelse som jag inte kommer att glömma... helt sjukt var det! över 56000 pers var där! helt makalöst! haha o ena förbandet sabaton, som oxå va väldigt bra, dom lyckades att få publiken att sjunga ymca... haha fan va man skrattade efteråt... när man kom på vad man sjöng... haha men kul, var det! men shit va ont i föttrena man hade sedan, så när man kom tillbaka till hotellet var dt guld värt att ta av sig skorna o lägga sig i sängen... mmm det gillade man =) hehe
Dan efter blev det att åka till nordstan en sväng, o sen blev det till farsans kusin o hälsa på! det var riktigt kul, har nydligen fått kontakte med henne, o så fick jag träffa mina sysslingar vilket oxå var jätte kul! jag tycer att det är lite tråkigt att jag inte har kontakt med den sidan av släkten... men men... Sen har även in kära vännina varit här i sverige o hälsat på! alltid lika kul! hon kommer bara en period om året, så det är alltid lika kul när hon kommer =) miss you hobbit =)  hon är i från californien så de är därför hon bara kommer en period om året!
Ja o sen så har jag nu gått på mitt sommar schema! vilket känns kanon bra! =) är väl lite less på att ine ha ett schema annars att gå på, visst jag hade det nyss en sväng, men jag vill såå gärna ha det... jag vill veta ungefär hur var månad ser ut, vilket jag inte vet, eller nu vet jag det, men efter sommaren så vet jag inte igen... och det är rätt tröttsamt tycker jag... =(
har även nu fått en allergi medecin till lilleman... har dock inte behöft att använda den än... vilket är kanon skönt... men till hösten blir det troligtvis en allergi utredning på honom... så får väl se vad den visar... bara det inte är katterna... =( visst han reagerar inte på nått när han är frisk, men så fort han blir minsta lilla förkyld så är det inte bra, och det är alltid värst hemma =( o vi är dom enda som har katter, där han brukar vara =( så rädslan finns =(
På mån börjar han på sommar förskolan, får väl se hur det går... =(
Till hösten blir det kanske bup med hoom oxå, finns vissa saker som det måste bli bukt på, men ska prata med den nya bvc läkaren till hösten, han skulle tydligen ha bra kontakter inom bup med den här problematiken... så jag hoppas att vi får den hjälp som vi behöver, för det är inte bara jag, utan den lilla själv som behöver hjälp, jag behöver redskapen så jag kan hjälpa honom på bästa sätt♥
Nä nu ska jag ta lite kvällis...
Ska bättra mig med bloggandet nu...
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0