sista surret

Ja nu jävlar var det sista surret hoppas jag... usch... jag har haft ett geting bo i förådet, och jag är då livrädd för dom små satan djuren, så min mycket snälla granne har nu plockat ner geting boet o sprutat nå medel... hahahah =) så nu kan jag vistas ute igen, hopaps jag... o kanske komma in i mitt föråd oxå... haha =)
Idag var det extra tufft att gå upp, blev bara 5 timmars sömn i natt eftersom jag gjorde ett kvälls pass igår o var hemma sent o sen upp tidigt... vilket resulterar i att jag är en aning trött nu... men har lite saker kvar att göra innan jag kan nana kudde, har ett dag pass som väntar i morron oxå, så det blir ju till att gå upp tidigt...
Nyss fick ag ta hand om min kära lilla son som trillade ut ur sängen... tackolov så sov han i min säng, han har en våningsäng o sover längst upp, ja han hade väl inte kunnat trilla ner iof om han sovit i sin... men det är mycket smidigare att ha han i min sng när vi ska u så pass tidigt eftersom han nästan sover när vi går till dagis... stackarn...
Usch det känns som det kryper getingar på mig nu... ryser längst hela ryggraden... dom var dock inte så glada... haha mend et kan dom ha... haha
Nä nu blir det till att göra det sista som måste göra...
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0