oj trött

Ja nu sitter jag här och slappar, gick av ett mastodont pass idag på 30 timmar... visst det är mycket, men på det ställe funkar det att jobba så pass långa pass... men trött blev jag nu när jag la lilleman förut för natten... i morron väntar ett dag pass =) men sedan till helgen så väntar ett mastodont pass igen...
Lilleman var såå himla söt förutför nån dag sedan, då förklarade han för mig att " när du blir gammal såska jag laga mat till dig eftersom du lagar mat till mig nu" då blir man en aning varm i hjärtat...
Åh nu börjar ullared på tv, är såå himla sugen att åka dit igen! men ska göra det till hösten, ska då åka dit med grannen! =) det ska bli kul! jag ska hjälpa honom att handla hem lite nya handdukar o gardiner o sånt! ja han är en lite äldre man, så han villeha lite råd, ska även sedan hjälpa honom att sätta upp gardinerna! han ska göra en liten suprice till att alica kommer! =) så det ska bli såå kul att få hälpa honom! =)
Men jag ska inte köpa vinterkläder där, utan då får det bli kvalite igen, visst det är inga dåliga kläder dom har på ullared, men det känns som om när det gäller vinterkläder till honom nu så behövs det kvalite eftersom han sliter så pass på kläderna...
I morron blir det nog att äta ute på jobbet så någon matlåda behöver jag inte, men till helgen så lär jag behöva...
Nä om jaska sätta igång en maskin tvätt... o även diskmaskinen... o förbereda kaffe bryggaren tills i morron...
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0