liten med feber...

Ja nu har en lilla feber... det var ju ett tag sedan han var sjuk, men nu har han feber, så idag blev det till att vara hemma med honom... =( inte så kul men va gör man...
Men oj va trött jag har varit idag, belv dåligt med sömn i natt, den lilla har antinge feber yrat eller pratat i sömnen i natt o så har det varit lite astma problem... så sömn, ja det var det ont om... så jag hoppas att denna natt blir bättre...
Han har inte ätit nått, men vätska har han fåtti sig iaf! o det är ju det viktigaste!!!
Usvh nu känns det som om hösten är påväg... sånt gillas inte alls...
O höst katalogen från hm har man ju fått, det gillas inte heller, men när man får sommar katalogen i dec, ja då blir man glad=) men det är rätt fina kläder till barn även denna höst =) vilket är kul! men vill inte ha snö o kallt igen... men nu är det sommar =)
Nä nu ska jag göra lite nytta =)
Älskar dig min lilla sjuka son♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0