förändringar

Från och med nu kommer det ske stora förändringar här hemma, visst det kommer att bli påfrestande och jobbigt, men i slutändan kommr det att bli bra!!! bara o vänta på målet!!! och det ser jag fram emot!!! alltid kul o se resultatet!!! men fixa det, ja det ska jag!!! =)
Sanrt bär det iväg till ett kvälls pass att utföra! ska bli kul! =)
Men jag måste ta mig i krageno ta mig till läkaren nån gång... det här funkar inte... nån brist har jag, o det märker jag även ännu mer nu när jag kollar på mina naglar, jag har en heldel fita fläckar på mina naglar, vissa större än andra, tröttheten sitter fortfarande i, sover helst middag var dag, vilket som sagt inte går när jag jobbar, men jag orkar knappt inte hålla mig vaken... misstänker att det är järn och b vitamin brist jag har... kan även vara folsyra...
Nä nu blir det att fixa klart allt, måste ju packa lillemans väska, han måste ju ha med sig extra kläde till det nya/tillfälliga dagiset...
Ha det bäst alla =)
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0