bio på fre

Ja på fre blir det bio med min lilla kille =)♥ ska bli myys♥ vi ska se kung fu panda 2! både jag o lilleman gillade första filmen så nu ska vi se den andra =) jag är nu ledig i 5 heela dagar... känns lite märkligt, men skönt ändå! jobbar endel, visst jag har tagit lite extra pass, men det var för att jag ville =)
Har även suttit o kikat lite på en ny mob, den första som jag tyckte verkade vara helt ok, den tvär dissade många, fick höra att den är kass så då vill jag inte ha den men nu har jag hittat en annan, et blir en htc wildfire! o många verkar vara nöjda med sin htc, så det låter ju bra! =)
ja nu ska det bli intressant o se när jag får mina pengar från fk, men vab pengar får jag ju iaf, frågan är bara när... men ska ringa i morron o fråga hur mycket jag får! lite spännande tycker jag allt att det är =) o så ska jag även fråga i morron om dom har betalat ut dom... =) pengar tycker jag om, fast jag inte har så gott om dom... haha =)
Nä nu ska jag kolla lite på tv, ett rätt roligt program, det är om kändisar som är på b-hem =)
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0