studier

Ja nu ska jag börja plugga igen... den här gången blir det till uska (undersköterska) det ska bli kul men det kommer att bli tufft... men ser dock fra emot det...
Jag har tänkt att jobba oxå, i den mån jag hinner,kan o orkar... sen så får man ju inte jobba hur mycket som helst när man pluggar, men man får tjäna endel iaf...
Usch ibland kan jag känna mig såå ensam, jag har vänner o familj i närheten, men det finns en slags ensamhet som smyger sig på ibland, den går dock inte att förklara helt o hållet... det är inte det att jag saknar en man i livet, inte den sorten slags ensamhet, uten en annan... sen kan jag även känna mig bortglömd i vissa lägen... men men... Så länge som jag har min familj o mina VÄNNER så är jag nöjd! ja det finns ju vänner o VÄNNER! o så finns det ju dm som man trodde var ens vänner... men som det visade sig dock inte vara det...
Men annars är jag rätt nöjd med livet, förutom att det snurrar i huvudet om en del annat, men det kan jag inte skriva här...
Jag har ju min son som jag älskar över allt annat... haha ja visst kan jag ibland bara läängta tills jag blr barnledig ibland, men när jag väl är det sen så saknar jag honom nå grymt... han är ju min lilla lilleman!♥ Men han är tyvär dock inte så liten längre, han börjar bli en stor pojk... ja om 1 1/2 år så börjar han ju skolan... hmm då ar jag skol barn! Men han blir destu roligare o roligare ju mer tiden går, visst den blir mer o mer påfrestande, men roligare o roligare...
Fy fan vilka problem jag haft med denna sida ett tag nu... den hänger soig o hänger sig... blir snart galen på denna sida...
Nu ger jag upp... kan inte ladda upp bilder eller lägga in hjärtan...
Älskar dig lilleman
Älskar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0