simskola igen

Ja idag börjar den lilla simskola igen! ska bli kul för honom! Han har fått flytta upp en grupp så det ska bli spännande att få följa honom nu o se honom utvecklas!
Annars är det mycke nu som snurrar i huvudet, saker som jag dock inte ens kan göra nått åt, fast jag vill, men det är bara o hoppas att i slutändan blir det bra, men frågan är hur länge jag måste vänta... den ena saken kan jag verkligen bara sitta o kolla på o hoppas att ett under sker, men hur ofta sker ett under? dock inte så ofta... så det är väl bara o bita ihop tills den dan kommer... den andra saken känns det som om jag gjort va jag kan, men dock går det inte if som jag vill, kämpat länge ang det nu, så jag tycker att det borde bli resultat snart...
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0