magsjuka,skola och jobb intervju

Ja nu händer det mycke... Min kära son har haft magsjuka... *suck* det är såå hemskt med magsjuka, han började kräkas i förrgår kväll, när han väl hade kräkts första gången så satte rulliansen igång heela natten... *suck* så det ag ick göra var torka spyor,byta sängkläder o tvätta, mindre roligt göra mitt i natten, men vad gör man inte...
O igår började plugget! men det var bara en mass inf den första dagen! Jag har som sagt sökt endel jobb o så... det är rätt kämpigt att bara vara på inringning, visst det funkar men vill helst gå på schema... så dom ringde i tisdags från ett jobb som jag sökt! o nu på mån ska jag på intervju! ska bli såå spännande! men får väl se om jag har turen på min sida eller inte... får jag inte jobbet så blir det studier ist! eller så hoppar jag av plugget o jobbar om jag skulle ha så tur! får väl se...
Skulle ha jobbat ni i helgen men det blir dock inte så, det är rtt dumt o smitta andra, jag kan u som sagt bära på sj...
Nä nu ska jag slänga min lilla kille i duschen... han luktar magsjuka, vilket inte är så himla trevligt...
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0