veterinär på ons

Ja på ons blir det veterinären med simba... han har gått ner ca 1.5-2 kg på kort tid bla... så det känns som om det är nått som inte stämmer... usch man blir ju såå orolig när dom små liven är sjuka...
Idag var det simskola för den lilla! Han är ju såå lycklig nähan får bada! =) o framstegen går framåt! vilket är jätte kul att följa!
Ja idag blev man ett år närmare döden igen hehe =) jag förstår inte riktigt varför man ska hålla på o fira när man fyller när man är vuxen, visst att man gör det när ma är barn, men när man är vuxen känns det lite onödigt tycker jag... Men iaf på söndag ska vi fira både mig o nina, eftersom hon fyller den 26.e denna månad! det är smidigt att man kan slå ihop det! haha nästa år fyller hon 30... haha ja hon börjar åldras... haha! inte för att 30 är nån ålder, me ja det är ju 30... usch jag ser inte fram emot att bli det... jag har en sådan där typisk 30 ås kris... har haft det lääänge...
Så idag har jag väl inte gjort så mycke... tagit det mest lugnt... tror jag håller på o åka på en förkylning, hmm inte bra, mna jag har preppat min kropp med en massa vitlök! hehe =) så man får väl hoppas på det bästa iaf!
Nu sitter jag o kollar på tv, men funderar på o koka mig en kopp te! det tror jag skulle sitta fint...
Ja dag är det även 11 årsedan min biologiska farfar gik bort, jag kändeldrig honom, men hade gärna velat känna honom för att fått bilda mig en egen uppfattning av honom ist att fått återberättat en massa saker... RIP aatos♥ cansern o spriten tog hans liv... hans sista vilja i lvet var att få träffa mig, o vad händer, av årets alla 365 dagar så går han bort på min födelsedag, läkarna trodde att han skulle gå bort ca 8 mån tidigare först, men ej! det var flera ggr som läkarna sa att nu kommer han inte att överleva, men det gjorde han, men lyckades på min födelsedag... Han planterade ett trä som han döpte efter mig! en ek var det! det tyckte jag var en fin sak att göra! =) O snart är det 8 årsedan min mormor gick bort, den 23 denna mån! ush vad jag saknar henne! gör så ont i mig att hon inte lever längre!!!! för det skulle hon ha gjort om hon hade fått komma till läkaren! hon var ju bara 62 när hon lämnde denna jord! o min mormor har betytt så fruktansvärt mycke i mitt liv! hon var min stötte pålare i många lägen!♥ Nu nu känner jag att tårarna är på väg... RIP mormor♥
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0