trötter trötter trötter

Oj va trött jag är... varit vaken sent o gått upp tidigt... men så blir det när man jobbar kväll o så ska man upp rätt tidigt för att jobba! men kul är det =) men trött blir man..
Denna vecka blir det sista brevid gång sen börjar jag... men dock så varar det bara i 4 mån... men det är ju alltid nått... =)
Studierna blir på distans denna termin, men det ska väl funka...
Ja igår fick jag ett samtal som värmde mitt hjärta! vissa samtal kan man ju bli lite extra glad över! Får kanske besök snart oxå... =) (kunde fått besök natten till idag om jag inte hade jobbat *hihi*)
Idag hade vi lite kalas för mig o nina! =) fick jätte fina presenter! =) o sicken tårta magnus hade gjort... shit alltså... den var såå stoor... den såg typ ut som en hatt... haha =) den var lika hög oxå... haha =) men va god den var! mumms =)
Varför varför?! ja det är frågan... ja... ibland blir jag inte klok på dig o på mig...
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0