nytt jobb

Ja då har man fått ett nytt jobb! ska bli skönt o ha nått som är på schema! har verkligen längtat till det! o ja kan ju ändåså fortsätta som vikarie på dom ställerna jag är vikarie på! vilket känns kanon!
Det är inte en helttid tjänst, men jag kommer att klara mig eknomiskt på det! o det är skönt!
Skönt att slippa undra mån till mån om man får jobb nog så man klara av att betala sina räkningar... =)
Idag var ja o lilleman o en vän till mig o hennes barn o åkte skridskor, eller jag åkte inte o inte hon heller, men barnen åkte! Det här var andra gången i lillemans liv som an stod på ett par skridskor, han tyckte det var kul den här gången, vilket han verkligen inte gjorde första gången! Så om vädret tilllåter så blir det skridsko åkning i morron oxå! Det gick hyfsat bra för honom, visst jag fick ju hålla i honom när han skulle ta sig framåt, men alla har vi ju varit nybörjare, o sen är hans balans dock inte bra heller, men övning ger färdghet, sen så kommer det ju ta lite extra lång tid för honom att kunna åka...
Nu ligger den lilla i sängen sedan ett tag tillbaka, o jag kollar på 2 1/2 män! haha tycker det är såå kul!
Nä nu blir det att ta ta i disken...
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0