modem... =)

Wohoo nu har jag fått mitt nya modem...det gamla funkade dock inte så bra, det var glapp i det så jag loggade ut hela tiden, höll på o få fnatt på det... det är ju såå fruktansvärt irreterande när det inte funkar... men nu gör det d igen! åh hurra! tänk va lad man kan bli! =)
Ja i ons s tog jag mig en liten semester, eller det blev väl mer stress än semester, o ändåså så hann jag inte med allt jag skulle, vi firade min underbara morfar som fyller 70 idag! men vi hade kalas i lördags, men jag åkte upp på onsdags, så jag var uppe på em, vilket man då är rätt mör i kroppen efter resan, sen tor var det att träffa folk o även i fre o sen lördagen så var det kalas o sön fm så åkte jag hem, skulle egentligen behöva en låååång tid uppe i dalarna när jag är där, man hinner inte med att träffa alla på några dagar o det är jätte tråkigt... det är jobbigt nog som det är för lilleman, han blir så stressad o äter så fruktansvärt dåligt när han är borta...  så när vi kom hem sen i sön så var han jätte hungrig, men det kan jag förstå eftersom han knappt inte ätit sen i ons... o han r ju en matglad liten kille!
Men det var kul o träffa do man han med! =)
Iadg var det ingen simskola för den lilla, det är uppehåll denna v! så nästa v blir det igen! =)
Annars så knallar det på het ok...
Jo haha snacka om att man kan vara förvirrad ibland, förra v fick jag för mig att den lilla hade ett läkar besök, o jag fick panik för jag kom på det kvällen innan, o jag hade planerat annat, plus att läkarne ringde och bytte tid så jag visste inte vilken tid det var... jo iaf, jag ringer på morronen, o så... fick en tele tid till läkaren, o vad händer, jo jag har tagit fel på mån... haha det är nästa mån vi ska dit... haha =) det var rätt kalender dag, men fel mån...
Men så kan det gå ibland...
Nä nu ska jag öppna lite här hemma, det är en aning varmt, si sådär 27 grader, å jag är en aning varm o så...
Men hellre för varmt än för kallt... brr...
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0