vanlig magsjuka

Ja det var en vanlig magsjuka som den lilla åkte på! såå skönt!
Ja vi fick åka in igår pga lillemans astma, han var jätte tung andada... =( när vi kom in til läkren så tyckte han att han var jätte pigg och inte alls allmänt påverkad och hans syreupptagning var jätte bra, 96 % men när han lyssnade på honom så syntes det att han blev lite förvånad, han lät inte alls bra, sämre än va han trodde först... så det blev på engång att inhalera... efter den andra gången så lät han mycket bättre! så då fick vi åka hem! Men ska ring till hans läkare i morron o rådfråga hur vi ska göra med pullmicorten, hon ordinerade förut att vi skulle dra ner på den pga att han inte har haft proble på länge, men eftersom det blev nu som det blev så tycker jag att vi ska fortsätta två ggr per dag!
I natt så ha jag kunnat dräpa mina älskade små kissekatter, fan va dryga dom var, dom har lekt sjukt mycket, när jag kom ner i morse så låg blomkruka på golvet o ena soffan var full i katthår...
Nu är den lilla ute och plockar blommor! så söt han är! O andas kan han göra! =)
Nä nu ska jag göra lite nytta...
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0