trött i ögat

Usch va trött i ögat jag är... somnade med den lilla när vi myste innan han skulle nana... =)
Idag när jag satt o kollad på nätet om blommor, så fick jag se att den ena sorten jag sådde förut, den blommar inte förren nästa år.. suck... det hade jag ingen aning om, så jag köpte nya frön  sådde nu, så det blir nått i år... men man blir j rätt trött på sig själv när man inte kollar upp sånt i förväg... men men... blev ju enaning besviken för jag har ju varit såå glad över att det skulle bli så fint med alla blommorna ihop... men nu blir det lite annorlunda... tror det blir bra iaf, men dock inte lika fint som det skulle bli från början... jag såg fram emot dessa fina blommor som kulle komma upp...
Haha nästa år funderar jag på att så penis chili... haha dom ser ju för roliga ut... haha =) det ser verkligen ut som en penis... haha =) så jag funderar på att så sånt i jan nästa år bara för skoj sull! haha =) har även funderat på att prova att så lite olika roliga saker... =) bara för att se om man lyckas!
Idag har lilleman fått lite blommor på sitrum, han tycker det är så kul med blommor =) och han fick välja själv! Han är såå stolt över dom!
Det första han sa i morse var att han ville ha sin veckopeng =) jag hade knapphunnit slå upp mina ögon =) men han är såå duktig när han köper godis, det blir inte mycket han köper, han tycker det är kul att få pengar tillbaka =) så idag köpte an godis och en leksak i en sådan där atumat =) han var så nöjd...
I morron blir det lite jobb på chemat =) ska bli kul! =)
utv samtalet gick bra! vilket var skönt! =)
Idag blir det en inte allt för sen kväll, eftersom det är grus i mina ögon redan nu... tänk att det kan vara så skönt att nana kudden! =)
Haha den lilla sover med sjukt många gose djur i sängen, han fick knappt plats, o jag låg verklgen inte bra, men ändåså kunde jag somna... men hela hans säng är full i dom... =) men han ligger en aning böjd... haha =)
Nu ska jag även sätta iång, ja inte idag men kanske i morron, då ska jag lappa lite byxor som gått sönder för honom... haha det är ju några stycken... haha =)
Nä nu ska jag äta lite kvällis...
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0