jobbat idag =)

Ja idag har jag jobbat! såå himla kul o vara på jobbet! lilleman har piggnat till sig visst han har problem med astman fortfarande, men lär väl ha det så länge som det håller på o slår ut av alla dess olka sorter trän o gräs... men tycker såå synd om honom...
Idag ville han sova kvar hos tattis =) han tycker det är så kul, sen så har han fått en ny kompis där dom bor! o så är ju morfar jari där med ann-sofie! sicken gullig person =)
Nu sitter jag i min ensamhet o äter godis o kollar på tv, harry potter... fast jag tycker dock inte om harry, förstår verkligen inte hur folk kan vara som besatta i harry, men det är ju tur att smaken är som baken....
Men va j längtar till maiden... åh vill ju åka dit nuuuuu =) men det är ett tag kvar...
Oj ja satt ju igång en maskin igår, kanske ska ta o plocka upp den... O så får jag inte glömma att skicka med shorts till den lilla i morron , det ska ju tydlgen bli kanon varmt i morron, visst det har dom sagt rätt länge, varmt har det väl varit, men det kan ju bli varmare, o blir det varmare i morron så lär shorts behövas... måste bara ta ett par som passar till t-shirten som han ahr där... hmm o det är.......... hmmm...... ja jag kanske vet när jag tänker riktigt noga...
Nä det är väl lika bra o göra det på en gång...
Äskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0