inhalera igen

Ja idag var vi tvugna att inhalera honom igen, fast denna gång på vårdcentrale... usch ja lider så med honom... o hans ögon kliar och är röda, lite feber har han o sen så astman... börjar misstänka allergi... han mår såå dåligt o jag lider verkligen med honom =( men ska köpa receptfria allergi tabletter till honom i morron för att prova det ett tag för att se om det blir bättre... o blir det inte det så är det inte allergi... men då vet man det...
Men usch va han kliade sig i ögonen idag när han skulle lägga sig, eller han har väl gjort dt hela dan mer eller mindre men han har hållt igång hela dan oxå, men nu när han slappnade av så kände han väl av det mer... tycker såå synd om honom =(
Ja hoppas att han är så pass pigg til helgen så jag kan jobba! Saknar mitt jobb jätte mycket igen... men det viktigaste är att han blir frisk...
Nä nu ska jag gå upp o kolla hur han låter i andningen... han får airomir väldigt ofta nu...
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0