förlåt

Min lilla älskade lilla kille berättade att han fick ett förlåt igår! vilket känns kanon! =) men det förlåter inte det han sa ändå... men skönt att han kunde svälja stoltheten att be den lilla om ursäkt iaf!!! Det fick mig på bättre humör! men inte helt, men lite grann! =) För det var en viktig del tycker jag, men det förlåter verkligen inte det han sa... långt ifrån... det retar mig fortfarande... men nu vet man iaf vart han strå nånstans... är fortfarande ledsen och argmen kan samtidigt rycka på axlarna o tänka jaja då vet jag iaf... o då ja han är som luft... eller loppor... det beror på hur man ser på saken...
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0