feber, förkyld,astma och magsjuka

Ja usch nu är det dags igen för magsjuka... =( ja han var iaf frisk i 1 vecka o det är ju bra det...
men lider så med honom nu... han började igår natt att kräkas, men han kräktes bara under natten nu har han diareén ist... eller diareé är det inte ens värt att kalla det, missförgat vatten ist... =(
Jag har inte behövt att inhalera honom med airomir på kanske 6 mån, men nu idag har jag varit tvungen att göra det 2 ggr redan o det är inte bra =( han säger själv att det är tungt att andas... min lilla prins♥ tycker att han förtjänar att bli frisk nu♥
Nu ligger han och sover middag, han har sovit i ca 1 timme och 20 min... han är helt slut min lilla kille...
På mån måste jag ringa om ett nytt läkar intyg igen... skulle ha jobbat både idag och i morron... men jag hoppas att han blir bättre fortafre den här gången, att det kanske bara är en vanlig magsjuka...
Jag skulle ha jobbat idag och i morron... men det blir lite vabb ist... usch hoppas du blir frisk snart hjärtat =)
Nä nu blir det att ta tag i tvätten, ja det blir ju endel i såna här tider...
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0