efter 28 år

Fan va ledsen och förbannad jag är... =(
Tänka sig att en person som jag är uppvuxen visar o säger vad personen tycker efter 28 år... kan man inte vara ärlig från början med vad man tycker?
Hade mina föräldrar vetat om detta så hade dom nog  aldrig placerat mig hos er pga denna man...
O hur fan kan man säga att man skiter i ett barn som bara är 4 år? o denna lilla kille älskar verkligen denna man, men så visar det sig att han skiter i honom, och mig, och jag har bott där i en jävla massa år, o så får man veta detta nu? Du har väl för fan kunnat kläcka detta tidigare... eller? Här har jag left i en ovisshet att denna man faktist har älskat mig, men så visar det sig att det gör han inte... det sårar som fan i mitt hjärta.... o inte fan kan du heller be om ursäkt till lilleman när du har betett dig jävligt illa mot honom, men det värsta var det som du sa... fy fan va lågt av dig, o du ska vara vuxen... du är som en liten jävla barnunge... just nu är du inte ens vatten värd i mina ögon... du är bara en tor jävla idiot i mina ögon... om jag någonsin kommer att kunna förlåt dig för vad du sa m.m
Hur svårt kan det vara att be en 4 åring om ursäkt när man har betett sig illa? Det är faktist inte bara han som ska be om ursäkt när han har gjort nått... det är även vi vuxna som ska säga förlåt till honom om vi gör nått... så sälj din sk stolthet...
Nä nu är jag för förbannad över detta...
O vadå, du ska aldrig komma hit? när fan brukar du vara här? du har varit här 1 gång... så det gör ju knappt någon skiljnad... så va fan...
Nä lågt, jävligt lågt ska du veta..............
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0