blondin

Ja då håller man på o bli blondin igen... det här är första vändan som jga gör... men det blev bättreän förväntat för att vara första vändan... jag var ju rödhårig, så ja vad säger man... det får ju bli några vändor, men ljus är jag iaf... men är lite gul... hehe =)
Nu ligger den lilla i sängen med en himla massa gosedjur... haha fattar inte hur han får plats i sängen, men på nått sätt gör han det...
O ja, ibland händer det märkliga saker, saker som jag ite vet hur jag ska ta ställning till...
Hmm är hungrig igen...kanske ska ta nått o äta...
I morron är det utv samtal... spännande kommer det att bli, ja sen så är det först möte med dom andra sen är det utv samtal... det brukar gå bra, men är dock ie så säker denna gång, han har visat anda beteenden på dagis så man får väl se...
Idag fick jag ett samtal som jag blev förvånad över att få (dock inte glatt överraskad) men fattar inte hur personen ifråga tänker... helt sjukt... men men...  Jag kämpar för dig lilleman♥
Nä nu ska jag ta mitt gula hår o äta nått...
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer
Postat av: crazy boy

du kommer bli riktigt het i blont hår ska du veta nästan så man börja grubbla på om du är ens skydds ängel i bland hehe

2011-04-28 @ 22:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0