ullared

Ja igår var det en ullareds resa! var riktigt kul! men tyvär så blev jag  aning besviken, dom hade en uppsjö vinterkläder, overall o termobyxor o jackor till flickor, men INGET till pojkar...  det enda som fanns som pojkar kúnde ha var en mörk grå o en hel svart overall, men hr kul är det på en skala... o min son tycker inte ens om overall...
Men annars var det kanon kul, lilleman har vuxit endel så han fick sig en helt ny kollektion, vilket han behövde...
Fy fan vilken ret hosta jag fått... usch inte alls kul... så det blir att fixa hostmedecin... o tyvär så känner jag av mit revben igen som jag fick en spricka i, i sommras... vilket är mindre kul...
Usch nu är jag trött, vart en heldag på ullared igår o nu är jag på jobbet, var här redan i morse kl 8 o går av kl 9 i morron bitti...
Nä nu ska ja förbereda inf natten...
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0