super duper

Idag var vi hos läkaren eftersom vi, eller den lilla behövde hostmedecin, vi, eller han fick även en super duper astma medecin, den blev o värka såå fort, helr underbart! på bara ca 20 min så andades han helt normalt!!! man kan ju inte bli mer än överlycklig över det!!! =) men han får va hemma från dagis i morron iaf, det blir ju en lååång dag på ons för honom...
Men det är såå skönt att det är ok nu, visst hostan har han ju kvar men den är inte som förut heller!!!
Var lite jobbigt igår när jag pratade med honom, när han satt o sa att det var tungt att andas, o att han var sjuk... då var det lite jobbigt när man inte var med honom... så det var såå skönt att komma hem, fast han det ju det bra där han var o jobbet funkade ju oxå så det var ju ingen katastrof... men lite jobbigt för mitt hjärta...
Idag är det biggest looser, jag hejjar på det gula laget! =)
Nä nu ska ja ta mig nått att äta! Lite kvällis har ingen dött av att äta! =)
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0