sitter på jobbet

Ja nu sitter jag på jobbet, natten blir det idag på det nya stället! Ja trivs jätte bra här, men saknar det andra stället an aning, det ställe som ja var på i sommras, så det vore kul om det blev jobb där snart igen!!! så jag hoppas att dom ringer, o inte har glömt bort mig...
När jag skulle åka hit, så var jag lite osäker på vart jag skulle plinga nånstans, igår när jag åkte hit så var det andra personer so skulle av på samma ställe , visst då inte heller vrt jag skulle plinga, kände inte igen mig alls, men jag lyckades plinga på rätt ställe så jag kom av, tackolov för det, haha ja vem vet vart jag annars skulle ha hamnat... haha
Sängen har jag inte bäddat än, vilket jga borde göra, innan jag blir för trött för att göra det, då är det bara drygt att bädda...
Trötter börjar jag bli, men får väl se ur det går o sova,det är ju ett nytt ställe, så vem vet...
Nä ska nog bädda... så är det klart...
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0