natt jobb

Ja nu är det natt jobbsom gäller...
Fan ja har åkt på den jävla hostan som alla andra har... o det är verkligen inte kul =( hostar så att jag kräks gör jag, vilket inte är trevligt, värst är det på natten o morronen, o det är även då ja kräks... usch... men ja väntar på bättre tider...
O så var det f-möte idag på dagis, vilket jag inte kunde vara med på, men jag har fått det återförklarat för mig, o det var glada nyheter!!!! =)
Ja hade tänkt köpa kattmat idag när jag åkte till jobbet, så jag åkte till djursjukan, men ack där hade dom den inte, så då gick ja till närliggande djuraffär, men nit igen, finns bara en djuraffär som säljer den, så jag får åka dit i morron, fast jag egentligen vill åka raka vägen efter jobbet, men nä... vad gör man inte fö sina djur!!! mina kissekatter är inte bara kissekatter, dom är mina famljemedlemmar!!! min sons bröder... =)
Nä undra om ja ska förbereda inf natten iaf...
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0