hur i helvete

Hur i helvete kan man ge sig på nån som är oskyldig? Hur i helvete kan man bege sig på nån som är svagare? hur i helvete kan man som sk kille ge sig på en brud?
Är såå jävla less på detta våld, är såå trött på sk män som inte kan använda ett ordföråd utan måste använda sina nävar... det är ju för fan bara patetiskt, sk män som använder sig av våld borde ta me fan förintas från denna värld vi lever i...
Är det nån jag behöver nu så är det just dig, ja haha jag nämner inga namn... men ja...
Åh ja är såå piss på det här... åhh..
Jag kan sätta mig in i personen som blivit misshandlad, jag kan förställa mig hennes känslor o så... O jag hoppas att hon kan om hon vill ringa mig! Jag finns alltid för speciellt två personer, var hon är en av dom... Älskar dig gumman! ♥ O mitt hjärta blöder för dig! men jag finns här om du vill ringa!!!
Ja...
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0