barnkyrko kör

ja nu har lilleman börjat i en barnkyrkokör! han tyckte det var roligt, men han o en flicka till satt o såg rätt fundersamma ut när dom skulle sjunga "gud" sånger, våra barn är dock inte så vana vid att sjunga såna sånger... hahaha =)
Åh jag blir såå fundersam, jag pratade med en kär vän idag, o när jag frågade när vi skulle träffas nästa gång så fick jag till svar, jag säger inte när, jag säger inte hur, jag säger inte var och jag säger inte varför... hmm... ja det svaret blev jag ju inte klokar av, finns det nå baktankar eller varför sa personen så...? För jag vet ju varför o vart vi brukar träffas *fniss* men hmm... ja vad säger man... ja blir inte klok...
Ja nu sitter ja o glor på tv o bara slappar... är rätt trött, eller jag är det rätt ofta nu förtiden...
Åhh i morron ska en av mina närmaste vänninor få sin 3.e bäbis! hon har två flickor sen tidigare men i morron kommer den 3.e... såå spännande!!! är såå nyfiken på vad det blir! men jag tror det blir en pojk! =) men får se i morron! det är et planerat snitt som ska göras, därför vet man att den kommer i morron, på fm!!!! så jag kommer att vänta spänt på att jag ska få ett samtal! eller ett mess!!!
Min kära lilla kille var idag trött när vi kom hem!!! men han vill gärna tillbaka till simskolan! men har fått förklara att det blir inte fören nästa v igen!
Igår sa han till mig att han vill ha en storasyster, jag förklarade då att det inte går, men då sa han för att citera mamma jag vill köpa en storasyster... hmm ja vad säger man, tänk om det var så lätt... haha =)
Nä nu blir det tv som gäller innan det blir natten!!!!
Om ja nu kan sova pga, nar,hur,var och varför...
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0