söndag

Ja igår var det kalas för den lilla! ♥ O han var såå himla lycklig! o han var såå himla nöjd med allt! leksakerna, tårtan... så det var såå himla kul!!! o han var såå exalterad innan folket kom, högt o lågt o överllat o ingen stans... så på kvällen sen så sa han själv att han ville lägga sig, 18.30 ville han sova... då var han trött, så han lyssnade på bamse o så somnade han, tror inte ens att han lyssnade på hela, han var såå himla trött den lilla... Ja själv satte mig i soffan, o shit va trött ja va själv, somnade till i soffan o så blev det natta rätt tidigt för mig, var helt slut i igår kväll... idag har det varit fullt upp på den lilla, o ja tror han har pratat hål i huvudet på mig, tänk att mna kan ha såå himla mycke att prata om när man är så där liten, jätte märkligt... haha men dock så kul, fast man blir helt slut i huvudet av allt... ja det är en härlig ålder han är i, men dock såå himla jobbig... men saknar dock inte bäbis tiden, den är jag rätt glad över att vi har passerat, tycker väl att det har gått lite för fort, me vill inte tillbaka till den... han är ju mycke roligare nu... men till salu ett fler tal gånger oxå... haha
Nä nu ska ja ta tag i disken... blir nog en tidig kväll för mig i dag oxå...
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0