söndag kväll

Ja nu är det söndag kväll! o den lilla ligger i sin säng o sover såå sött!
ja nu är den första mössan borta för den här säsongen! haha men det är ju sånt som händer!! haha brukar ju hända några ggr per år haha =)
Ja i moron är det måndag, först dagis sen möte o sen är det 4.års kontroll... shit va tiden går fort, alledes för fort tycker jag... tiden bara springer förbi... usch... men det är väl bara o gilla läget, men tycker samtidigt att det är skönt att han blir äldre o äldre, men samtidigt är det skrämmande, usch han börjar ju skolan om två år... det vet ag inte riktigt om jag är redo för... måste jag bli det?
ja nu sitter jag här med tänt doft  ljus! guud va gott det luktar! =) Ja tänk snart är det jul oxå... o snön kommer väl snart, usch, tycker verkligen inte om detta med höst o vinter... tänk om det hade kunnat va sommar jämt ist! såå skönt skulle det vara!
Tycker inte om hösten o vintern pga medecinska skäl bla, sen så tycker jag inte om kyla, tycker det är helt vedervärdigt, det kan ju inte va meningen att man ska kunna se sin andedräkt, det kan ju inte vara hälsosamt, för skulle det vara meningen att man skulle kunna se sin andedräkt så skulle man väl göra det jämt, inte bara under vissa årstider... hemskt... brr... o så föds man ju naken, då kan det ju inte va meningan att man ska klä på sig sjukt mycke kläder heller... usch... ja tror jag är född i fel land, jag skulle nog egentligen va född i ett varmt land, där det är kanske är 25-30 grader varmt jämt o sool!!!
Nä nu ska ja drömma mig bort till bättre ställen! där det är varmt o sool!!!!
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0