öron

Ja nu har den lilla öroninflamation, eller det har redan spruckit... men tycker synd om honom...
I lör morse så ringde barnvakten o sa att han hade ont i örat, så vi fick åka till sjukan, o väl där inne så kräks han ner stora delar av väntrummet, men en mycket snäll man torkade upp det, men läkraen sa sen att han hade en kraftig öron inf men att det höll på att spricka, skulle troligtvis göra det när som helst... men pencelin fick vi... När vi kom hem sen o tog det lite lugnt så kollade jag in i hans öra o då såg jag att det var nå klegg där, då hade det spruckit...
Men idag har det varit full fart på honom... såå mycke spring i benen har han haft, o inte ont i örat...
ja nästa v jobbar jag bara på tor, men det funkar det oxå... bättre det än inget!!!
Nu sitter jag bara o kollar på tv o käkar godis... =) men snart blir det natta för mig!!!
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0