magdans

Ja nu sitter jag här o är lite uttråkad, finns att göra, men det är så pass tråkiga saker... haha
Ja ibland kan man fundera på hur folk fungerar... Men mina tankar är hos en viss familj som blivit utsatta för saker som är helt sinnessjuka...
Men till nå roligare, haha... =) när ja o den lilla kom hem, så började han dansa, sen så säger han att fröken dansar med magen (magdans) o så började han visa hur fröken har dansat... haha  så ja ringer till dagis o frågar om dom dansar magdans för barnen (vilket ja förstod att dom inte gjorde men ville kolla) ja jo vad händer, jo den fröken ja pratar med hon började ju skratta i luren (o det hade ju jag oxå gjort) men hon svarade att hon kunde ju inte svara för nån annan, men hon hade dock inte gjort det o hade väl svårt att tro att nån annan fröken hade gjort det oxå, men hon hade gärna velat se en av fröknarna dansa magdans (o när hon sa vem hon gärna hade velat se dansa magdans började jag oxå skratta för det hade jag gärna velat se haha)
Ja nä om ja ska kanske göra nått... om inte annat fixa allt tills i morron bitti när man ska upp kl 04.30... haha =)
Nä men ha det bäst!!!!
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0