kvälls städning

Ja nu håller jag på med lite kvälls städning, v som kommer nu kommer nog att bara flyga fram tror jag för det är fullspäckat schema hela v... i morron dag jobb, tis städa,baka o handla o slå in presenter,ons kvällsjobb, tor dagjobb, fre natt jobb o så på lördag sen kalas... så söndagen blir det bara vila på... när jag jobbar dah så är jag inte hemma från jobb o dagis fören 18.30 o eftersom ja går upp kl 4.30 är man rätt trött (vore ju knepigt annars) ja så jag har att göra, så det lär ju inte bli långtråkigt iaf... idag blev det en lite lättare städning, tar destu mer på tis har jag tänkt... hmm det kommer nog inte alls bli som ja tänkt den här v iaf, men skönt att den är planerad... för på lör så hinns det inte att göra så mycke, eftersom ja då avslutar mitt arbetspass på morronen, så då blir det hem o blåsa ballonger till jag blir blå o göra tårtan, jag o lilleman ska göra den ihop har jag tänkt... ( hmm undra hur det kommer att sluta)
Idag har jag gått brevid på ett till ställe... verkar helt ok... =) sen när jag kom hem så fixade jag i ordning lite fruktsallad till mig o den lilla, fruktsalladen bestod av färsk annans,klementiner,mango o melon! guud va gott det var!!!
Nä nu blir det nog lite kvällis för mig... börjar suga lite i tarmen... =)
Älskar dig lilleman
Älskar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0