kalas idag =)

ja snart går jag av mitt natt pass, det blir raka vägen hem o förbereda inf kalas, den lilla fyllde ju 4 i tor♥ så idag blir det ett litet kalas för honom, ska hem o blåsa ballonger tills jag blir blå... haha =) O så ska den lilla få hjäla mig att göra tårtan! kommer bli riktigt spännande!
Shit så pigg som jag kännde mig i morse, så pigg har jag nog inte varit på länge, såå himla utvilad, vaknade tom innan kl ringde!!! hur skönt är int det på en skala?
Ja det är lite städning kvar oxå när jag kommer hem... *pust* men får väl ta tag i det direkt när jag kommer hem!!!! måste göra det!!! o sen blåsa ballonger... försöka att göra såå mycket jag kan göra innan min lilla, eller stora kille kommer hem!!!!
Nä nu ska ja packa ner mina saker... =)
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0