fyyy

Ja idag kom dom första hemska flingorna... =( tack olov så stannade dom inte kvar på macken... usch o fy för vinter o snö... Tyckte lite synd om lilleman, han tyckte det vr såå kallt för ansiktet idag när vi gick hem från dagis... " mamma jag tycker inte om kallt" var hans ord... o så tänkte jag bara, det kommer att bli mycke mycke kallare... liten då... o det märks även på astman nu när det är minus grader ute, hans lungor tycker verkligen inte om det... o en torrboll är hen verkligen just nu, han är såå himla torr, exemen har vi lyckats få bort iaf! såå skönt!! men det är väl bara en tidsfråga innan dom kommer tillbaka är jag rädd för... =(
Nu har jag även fått jobb tider för båe nov o dec!!! såå himla kul!!!!
Så i morron blir det att gå upp mitt i natten igen, eller natt är det väl kanske inte riktgt, men väldigt tidig morgon, 04.30... lilleman tycker att det är mitt i natten, det är ju mörkt ute o man kan se månen o stjärnorna...
Nä nu blir det att börja förbereda inf i morron, så man har det gjort!!!
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0