fika

Ja få var det dags snart att bege sig till dagis! o idag har dom dropin fika på dagis! mycket trevligt brukar det vara!
Efter det ska ja iväg på fruksot! mumms! O sen ska ja ner o kolla mitt hb, vilket ja tror nte ligger så himla bra, är ju konstant trött... O sen blir det iväg på lite natt jobb! såå himla kul! =) Sen har jag bara ett pass till den här v, jobbar fre natt oxå! tycker det är rätt skönt o jobba natt! =) eller tycker det är kul o obba överhuvudtaget!
Ja ska väl packa min väska innan ja drar till jobbet! kan ju vara bra! o så ska ja inhandla lite snack till kvällen! av nån anledning så är det extra gott att äta godis el chips när jag jobbar, jätte märkligt!
Nä nu ska ja sätta fart!
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0