trött trött

Ja oj va trött jag är... suck... i lör så var jag på 30 års kalas! såå kul var det! men när jag kom hem fick jag ett fruktansvärt besked, shit ja va helt chockad...  sen blev de lite andra saker som hände under kvällen så det blev en lååång natt, så sömnen blev dock inte så bra, sen var det bara upp några få timmar senare för att gå på stan! blev en nyårsklänning! vilket jag var ute efter! men det var en kanon trevligt! sen blev det natt jobb o när ag kom hem idag så fick jag skotta på en gång, vilket inte var så himla kul...
I kväll blir det biggest! det är ju finalen! hejja hejja maria! Ja i morron blir det nattjobb igen! men ska bli kul! vi ska ha lite pyssel i morron på jobbet! kommer att bli myys!
Nä nu ska jag förbereda inf biggest för att sedan intaga ryggläge...
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0