dumma dig

Ja i dag var man iväg på bio med lilleman, millan o hennes två flickor! var mycket trevligt! vi var och såg filmen dumma dig! shit va kul den var! dock var lilleman o flickorna kanske lite för små att se den, men ja o millan tyckte den va riktigt kul!
Vi funderar även på att ta med dom på bio igen, då ska vi kanske se sammys äventyr! den kan nog va lite mer lämpad för dom små tror vi! hehe!
Men det var riktit lyckat! trodde aldrig att han kunde sitta still en hel film, filmen var ju ändåså på 1 timme o 35 min, o så var det ju reklam o så först! så han ja tycker han var kanon duktig, han satt o kolalde på filmen o åt sina popcorn! såå stolt över honom ♥
Ja i morron är det dagis igen, han fick va ledig idag eftersom vi skulle iväg!
Det är även möte i morron som ja ska iväg på... men det ska ju gå bra! har det aldrig varit nå problem förut så ska det väl inte vara det nu heller tycker jag...
Shit det finns ingen värme hör hemma... inte bara det att det är kallt hemma så är det rått inne, o det är värre än det kalla... usch... vill att värmen ska komma tillbaka nu! vi har haft det så här ett tag nu, men tackolov så är det så pass varmt ute ändå, det hade varit värre om det var många minus ute, som förra vintern, fy fan va hemskt det var... helt vedervärdigt...
Nä nu ska ja fixa mig lite te o värma mig med... =)
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0